Oldalak

2011. december 19.

Sorsoltam

Kedves alkotótársak! Köszönöm Nektek, hogy megosztottátok velem szívmelengető kívánságaitokat, hirdettétek játékomat blogotokon, facebook-on. Nagy örömet szereztetek nekem! Mindenkihez bekukkantottam ám! Csodákat alkottok mindnyájan! Kívánom, hogy teljesüljenek kívánalmaitok (havazás?... na jó..legyen!..:))  és szeretetben, boldogságban, békességben találjon Reátok az Ünnep!

Nincs más hátra, hazaért a sorsolóbizottság is,


 kivirem kavarom:



a nyertes tádááám:


Kedves Krizantám!
Oldalsávban találod az e-mail címem, küldj kérlek egy levelet, írd meg a címed, hogy mielőbb odaérjen a nyeremény!
Mindenkinek köszönöm a játékot, és ha tetszett amit itt láttatok,gyertek nézelődni máskor is!

2 megjegyzés:

Krizantám írta...

Ó, én most estem ide a gép elé és micsoda felvillanyozó öröm, hogy én nyertem!! :-)))
Köszönöm szépen a játékot és nagyon-nagyon örülök a nyereménynek! Hát még ha a lányaim meglátják...:-) Odáig lesznek, főleg, ha együtt el is készítjük!

A karácsonyi kívánságom pedig ugyanígy teljesüljön és akkor minden rendben lesz!Röpködhetnek az örömbombák! :-)
Szép ünnepeket kívánok Nektek, Nia és szeretetteli összebújásokat!
Köszönöm!
Kriszta-Krizantám

Nia írta...

Szia Kriszta!
Gratulálok a nyereményhez! Boldog vagyok, hogy így örülsz! Teljenek szeretetben az Ünnep napjai Neked és kedves családodnak!
Az ajándékod még ma postára adom.
Üdv:Nia