Oldalak

2012. február 21.

Van úgy,

hogy az ember lányának nem árt egy kis optikai tuning. Igen, igen egy árnyalatnyi smink. Nos én így vagyok vele egyre gyakrabban, mikor reggelente tükörbe nézek. Nem vészes no, de azért kell az! Ebben a kis nemez szütyőben prímán megférnek a kellékeim - egyenlőre :) amikkel, hogy kislányom idézzem: "még gyönyörűbbre szépségesíthetem magam". Hiába ő is nőből van!


A neszeszer elejét színes pongéselyem díszíti, bélése vászon, mely cippzárral záródik.


wool & silk vanity bag


4 megjegyzés:

Krizantám írta...

Gyönyörűséges lett!!! :-)))

(Remélem ha Nyalkán sikerül ismét találkoznunk, akkor esetleg megmutathatnád nemcsak nekem, hanem a többieknek is, hogy hogyan készül egy ilyen csoda! Én biztos fogékony volnék egy ilyen szépség megtanulására, ha lesz kedved hozzá! Nagyon jó lenne!) :-)

Nekem azt szokták mondani a lányok, hogy "milyen szépen kipilláztad magad"!- Hát nem el kell olvadni ezektől a nőciktől?!
Olyan jó látni, ahogy ők is nyiladoznak...

Nia írta...

Köszönöm Kriszta!
Ígérem megmutatom nektek hogyan készül!! Kipillázni - ez édes :)

Nagymamis írta...

Nagyon szép! És a színek! Csodálatos!

Nia írta...

Nagymamis, kedves vagy! Ha ez a selyemkendő nem darabokban kerül hozzám, hanem egyben, nem lett volna szívem szétnyirbálni :)! Mert valóban csodaszép a mintája és a színek gyönyörűen harmonizálnak. Így könnyű :) Kíváncsi lennék sötét gyapjú közé nemezelve milyen látványt nyújtana. Majd elkészítem és mutatom!