Oldalak

2012. május 29.

Első próbálkozásom

még hosszú hónapokkal ezelőtt, a mosógépben nemezelés címszó alatt csúfos kudarccal végződött. Úgy indult, hogy egy csodaszép színes, fátyolvékony selyemkendő akadt a kezembe a kedvenc turimban. Hazahoztam, szétvagdostam, fájt a szívem érte, de mégis megtettem. Gyapjúba nemezeltem, hengerelgettem. Már éjfél felé járt az idő, fáradt is voltam. Betettem a mosógépbe nemezelődni egy kicsit "útmutató" szerint. Persze még egy csomó dolgom volt, így idekaptam, odakaptam. Kis idő múlva visszamentem a mosógéphez, s látom a hőfokszabályozó 65°C-on áll. Kikapcsoltam a gépet és kiszedtem a nemezt. A selyemkendő mintái teljesen összemosódtak, mivel a gyapjúszálak nagy része mind átbújt a selymen és a kelleténél is jobban összement. Rettentően sajnáltam, mert igazán szép lett volna a kandalló előtt, és sokáig mérgelődtem a kárba veszett munkám láttán. De milyen jó, hogy nem vágtam ki azonnal.  Persze akkor még nem is sejtettem, hogy galád Filemon cicánknak kedvenc cicatakarója lesz, és egy-egy fárasztó éjszakai csavargás, egerészés illetve horgászás (igen!) után hosszú órákat tölt összegömbölyödve, mély álomba merülve,  ahogy azt a mellékelt ábra is mutatja :)



Nincsenek megjegyzések: